Introduktion til “wall of fame”

Hermed introduceres CTC’s wall of fame, hvor vi kan holde styr på vores lokale rekorder i de forskellige CrossFit benchmarks – kendte CF workouts.

For at blive optaget på Wall’en skal man selvsagt have lavet WOD’en rx’ed. Derudover skal ens forsøg være timet og observeret af en CrossFit træner.

Har man slået en af rekorderne, som oplyses her, kan man henvende sig til mig (Ditte), for at komme på wall’en.

Jeg oplyser en del af mine egne benchmarks, det er ment som en udfordring 🙂

6 kommentarer to “Introduktion til “wall of fame””

  1. Måske en idé hvis der skal være en instruktør til stede såfremt nogen ønsker at lave et rekordforsøg… ellers bliver det hurtig noget rod 🙂 … Men det kan vi måske vente med til der er kommet lidt flere folk på tavlen 🙂

    • ctckoge Says:

      Hej Peter …

      Derfor skriver jeg også
      ” Derudover skal ens forsøg være timet og observeret af en CrossFit træner ” …

      Så ja, jeg er helt enig 🙂

      – Ditte

  2. Niclas T Says:

    “Jackie”

    På tid:

    1000 m roning

    50 thrusters 20/15 kg

    30 pullups

    Niclas T = 10:07

    “Mary”

    AMRAP 20 min

    5 HSPU

    10 One-legged squats

    15 Pullups

    Niclas t = 6,8

  3. Er det sådan så jeg kan komme på listen med min tid i “jackie”?

    8,46

  4. Sys ikke rigtig den bliver opdateret ;o)

  5. Så er den opdateret … jeg havde desværre ikke set jeres kommentarer før nu … evt send en mail næste gang !! Kh Ditte

Skriv en kommentar