CrossFit WOD d 26/1/2010

En WOD, som på papiret så længere ud, end den var:

På tid:

30 Walking lunges

21 pullups

21 situps

30 WL

18 PU + SI

30 WL

15 PU + SI

30 WL

12 PU + SI

30 WL

9 PU + SI

30 WL

6 PU + SI

Mange gode tider – og smadrede pull-up hænder.

Billeder fra træningen kl. 18:

AV AV AV !!!

Dagens tavle – det var vist noget med at Kenn blev slået til sidst ? ?

Til sidst vil jeg opfordre til at tjekke den blog ud, som jeg netop har startet op med min CrossFit veninde, Sarah Troelsen, som også har været her i Køge et par gange. Fremover vil jeg blogge om min egen træning på denne blog:

http://fitasfuck.wordpress.com/

———————————————————————————————————

Log jeres score og kommentarer til dagens træning i bunden af indlægget.

Deltag i vores forum, hvor der kan føres træningslog, diskuteres træning og kommunikeres med andre medlemmer.

———————————————————————————————————

Skriv en kommentar